Veelgestelde vragen
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Badpaleis heeft veel producten op voorraad en daarom kan er een korte levertijd gehanteerd worden, De gemiddelde levertijd die wij hanteren is 1 tot 3 dagen, echter kan dit verschillen per artikel en leverancier. De specifieke levertijden van een product kun je vinden op de productpagina zelf.
Hoe plaats ik een bestelling?
Bij Badpaleis kunt u 24/7 bestellen in de webshop. Bestellen is heel eenvoudig, volg simpel de 3 stappen hieronder:
- Ga via het menu of via de zoekbalk naar het gewenste artikel. Klik bij het artikel op de blauwe knop “In winkelwagen”. Het artikel wordt dan in de winkelwagen geplaatst. In de winkelwagen kunt u kiezen om verder te winkelen of te betalen.
- Als u kiest voor “Ga door naar afrekenen” komt u op de betaalpagina. Vul hier uw persoonlijke gegevens in of log in met uw accountgegevens als u die heeft, kies een levermethode en de gewenste leverdatum en geef de gewenste wijze van betaling aan. Ook kunt hier nog eventuele opmerkingen plaatsen. Nadat u alle gegevens heeft gecontroleerd en de algemene voorwaarden heeft geaccepteerd, klikt u op “Plaats uw bestelling” om de bestelling af te ronden.
- Na het betalen, komt u op de bedankpagina. Hier ziet u uw ordernummer. Tevens ontvangt u een bevestiging van de bestelling via mail.
Bestelstatus
U krijgt per e-mail een orderbevestiging van ons zodra u de order betaald heeft. Wanneer uw bestelling is verwerkt in ons magazijn ontvangt u een mail van de vervoerder met een Track&Tracenummer waar u uw bestelling op de website van de vervoerder kunt volgen. Heeft u een account aangemaakt kunt u in uw account uw bestelgegevens en de status bekijken.
Wat zijn de verzendkosten?
Boven de 200 euro worden geen verzendkosten gerekend. Daaronder is het afhankelijk van de pakketgrootte hoeveel verzendkosten er worden berekend. Wij proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. In de winkelwagen staan de verzendkosten weergegeven. Hierbij de verschillende verzendklassen:
PostNL pakket: € 4,95
PostNL pakket groot: € 14,95
Eigen bezorgservice: € 19,95
Welke betalingsmethoden heeft Badpaleis?
- iDeal
- Visa card
- PayPal (alleen via mailbestelling)
Hoe weet ik dat mijn bestelling betaald is?
Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Wanneer de betaling mislukt is of als u andere vragen heeft, kunt u ons altijd bereiken op 0626324519 of info@badpaleis.nl
Mag ik mijn bestelling / producten retourneren?
Voordat u artikelen retour stuurt dient dit aangegeven worden via het retourneerformulier of per mail naar info@badpaleis.nl. Dit wordt enkel geaccepteerd als aan de volgende eisen wordt voldaan:
- Het artikel binnen 14 dagen na levering retour wordt gemeld.
- Het product geheel compleet is en in de indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakkingen in originele staat is.
- Het product ongebruikt is.
- Het product niet gemonteerd is geweest.
- De bijbehorende montagematerialen, voor zover van toepassing, volledig aanwezig zijn, en zich bevinden in de originele verpakking, hetgeen ook geldt, voor de originele handleidingen en meegeleverde accessoires.
- Het artikel wordt verpakt in originele doos of inpakpapier en het bestelnummer duidelijk op de oververpakking vermeld wordt.
Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden niet in behandeling genomen.
Indien het pakket verloren of kapot is gegaan tijdens het retour sturen is Badpaleis daar niet verantwoordelijk voor. Wij adviseren u daarom het pakket aangetekend te versturen. Voordat u een bestelling retourneert dient u dit aan te geven. Voor meer informatie kunt u hier terecht.